All star Bar Luleå!

Efter flertaliga hemma fester och seg kvällar tyckte jag fan i mej att de var dags för tha gäng att gå ut å roa oss¨ så bokade idag bord på All stars!!!=)
Näst sist in på stället fick vi oss plats iafl och efter en timme MAT!!
Jag beställde deras nya rätt Garlic cream eller nå?
Den va si så där....kycklingen var kall..potatisen varm..tallriken inte ens halvfull.
Ölen Starbrono var FANTASTISK!!!

Idag har jag även jobbat på Lindex..Strosat runt på stan å shoppat ett par jeans, present till MAMI!, linne for moi!
Och massa mer=)
Kl 15 var de dags för kastrering av Tingy!Han e ännu drogad och yr vakenmen jag har fått i han mat i form at Frolic så han klagar inte åså lite välling och vatten men kragen hans e för stor så måste klipppa tilll den imorgon för hur ska han annars kunna dricka vatten??eller ens äta??
Hur har doktorn tämkt???????
Nu ska jag mys pys här hemma god natt!


Kommentarer
En superduper hemlig läsare...

Doktorn har nog tänkt att han inte ska komma åt såret ;-) Så länge du har han under 100% uppsikt behöver han ju inte ha kragen,dvs att när han äter mat så behöver han ju itne den om du kollar han samtidigt..

2010-03-27 @ 09:33:04
Mia

haha ja fast de visade sej att han kunde ju dricka med den på=)!Men kragen är för stor så har fått knyta en sjal runt!resten förstod jag ju liksom doooh!!!!=)

2010-03-27 @ 11:47:05
URL: http://miahh.blogg.se/
Virre

Gick allt bra? Dylan fick oxå en jättekrage och grät hela tiden när han hade den på sig.. :( Va du till Rörsäter?

2010-03-27 @ 19:37:53
URL: http://pallini.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0