Lördags Mys!!!

I lördags stassade jag upp mej i mitt nya Gina T Rea fynd=)

Satte upp håret i en slarvigt tofs med fiskbensfläta!



Hur snyggt som helst=)
Därefter drog jag till jobbet.
Försökte få tag i Karin som jag fick tag på en kvart efter jag slutat för att höra om vi sku hitta på nå kul till kvällen...Men se där.
Jag var ju tydligen redan inbjuden på middag till Rutvik hos Elli å Johan + Ida utan en inbjudan?=)
Här förlitar vi oss på att alla ska veta allt eller medela den andre=)
Haha Men glad blev jag!Ringde Gottis som hämtade upp mej från hemmet!
Blev snabbt fest klädd genom att dra på mej min paljett väst!

Och Ja. Färgerna passade ju suvve!
I huset bjöds det på älg kött, potatisgratäng samt Idas after eight tårta till efterrätt.
Blev PROPP MÄTT!
Sen lite Canasta där Karin kickade as för en gångs skull=)
Sen hem å sova för att åter igen jobba en snabbis idag!
Ikväll kommer bejban hem.
Tjo hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0