Se där!!Jag har några läsare kvar trots att jag inte bloggat på några dagar=)

Glömde ju så klart kameran nu när vi drog till fjälls så inväntar bilder från Åkehh innan de blir en härlig update från helgen=)
Idag har jag iafl hängt med Edwin..Syrrans unge=)

(Syster, Edwin och jag=)
Vi har varit på teknikens hus=)..Sen en lunch på Mac D..
Testade deras kampanj Chicago chicken burger..Myychet go=)
Sen blev de dags för film tyckte vi men vu hittade inte video kanalen så Zoombie filmen uteblev.
Systers katt har fått ungar så jag ville ju så klart gosa med dom idag=)=)
Världens finaste..
Men..Så ville hundarna kika på va fan jag gjorde i walk i garderoben...
Vevar bort¨å säger att här inne ska ni inte vara...morr..då kommer Zack (systers rottveiler) in Varav Majsan..mamman blir GALEN!!!!
Kastar sej på Tingt som ett plåster på armen..majooo..woff..ajaja...
Tar katten i nackskinnet då biter hon typ sönder min hand men jag för snällt tillbaka henne till ungarna och hundarna drar sej snopet från rummet..haha fy fan vilket drama...
Men vi klarade oss fint allihop=)
På kvällen blev de lite nyttigare middag=Lax och morötter i ugn med lite pulver vitvins sås=)
Sen hund fika hos Karin då Doris fyllt år!
Hon fick bajs påsar med döskallar på av oss.
Nu väntar jag på att Nip Tuck ska börja..Fett grymt program..synd bara att de går mellan 00-01=)

Ah just de..En annan rolig sak..Jag är ju rätt svammlig ibland..Glömmer ugn/spis på, tapar bort eller förlägger saker..
Igår vann jag iafl en ny laddare på Tradera till min dator..
Kring 00 tänkte jag att jag kan lika betala den idag medans jag kommer ihåg..
På morgonen har jag fått ett mail..
" God morgon !

Tack för den snabba överföringen.
Men framförallt tack för den fina dricksen på 200:- ."

??WHAT??Haha då har ju klant jag fört över summan jag sku betala plus 200 spänn extra??

Här tänkte jag komma billigt undan åså för jag över 200 spänn för mkt??haha
Hur tänkte jag då...?Yr i nattmössan??
Ärlig som han var så ska han föra över mina stålars!!Tur de finns sånt folk oxså!!




Kommentarer
Mervi

Jag trodde jag var den enda själen som satt uppe på nätterna och såg på Nip/Tuck! asbra

2010-03-04 @ 19:35:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0