Big booobis och tiny waist?

ÄÄÄÄntligen har jag hittat en sport behå som man kan knäppa upp!!!
hur fan tänker dom som skapar en snäääääääv sport topp utan öppning??
Hur ska vi kvinnor med stora bröst och smal midja ens få över toppen över brösten???
NU har jag iafl hittat ett märke som gör modellerna i strl 70, 75-90 osv...
Brösten går å pressa in och sport toppen sitter åt!FINALLY!!!
Swegmark 199:- HIttar ni på Lindex

Inte bara är de svårt att hitta en sport topp??
Vanliga bhar från 70 och större kupor existerar ju knappt de heller=(
Nä nå ska ni små bröstade kvinnor skatta er lyckliga över att kunna handla på exp H&M.
Aldrig någonsin trodde jag de skulle vara så här jobbigt med bröst när jag som liten satt å önskade stora fylliga..
Idag drömmer man sej bort till mindre och  nätta=)



Kommentarer
Tesa

Håller helt och hållet med dig, hur fan kunde man vilja ha stora?? En sån där ska jag åxå köpa.

2010-05-22 @ 19:34:50
MiA

Haha do it!Fast du lär ju få använda ammningsbehå några månader först=)

2010-05-22 @ 20:37:29
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0