Sol, Sol eksem och svordomar.

Igår var en jävla skit dag...
Det var med mag värk jag klev ur bilen och jag ville bara gråta...
Nån timme senare och några tårar efter kändes allt fortfarande SKIT.
Grannen i andra huset hade så hög volym att jag var tvungen att stänga alla fönster och dörrar som gick.
Grannen under möblerade om å levde faan......
Natten till lördag efter att jag precis somnat för kvällen i bastu sovrummet väcks man av att grannen breve tycker att de e kul men EFTERFEST!!!!!!
satan helvetes jävla SKIT HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veckans som vart har ja what ever iafl softat

Haft KArin å Doris på besök. Doris va mäkta imponerad över våran öppna del av balkongen å spanande på andra doggies hela kvällen=)


Jag har SOLAT och fått Sol EKSEM!

Hundarna har svettats med mej=)

Svirade på mej lite lätta kläder fredag förmiddag för att köpa hem lax.

Slutade med att jag kom hem med:
Kamouflage linne


Och svarta cykel byxor från Gina Triqot=)

Ett par bruna short och ett puder aprikost linne från HM...
Allt på under 400:-!!!!!!!!

Fredag kväll bjöd vi Rutviksborna på lax och go sås och dom bjöd på potatis å vitlöksbröd=)
En mkt lyckad och Go kväll!
Ikväll blev jag bjuden på pizza.
Testade mej på en *NY* smak wa wham!!
WHAT!?!
Mia testar ALDRIG nytt..Men se på kakor jag måste ju ha gått å mognat eller nå=)
Blev min första inbakade pizza EVER!!!!!!!!!!!
Ciaó Ciao från Bergvikens pizzeria med vitlök, lök och skinka.
Så jävla GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo
Ikväll är jag även lite gladare och klumpen i magen början sakta försvinna!
Hoppas nu bara att jag får bygga massa på jobbet till veckan så  dagarna går snabbt!
Snart utomlandet!!!!!!!!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0