Full i magen!!!


Gaaahh så jag e Propp mätt!!!
Idag har vi haft knyt kalas hos mor på Östermalm=)
Jag gjorde den goa pasta/bacon/kyckling salladen som Fia å Gurra bjöd på i fjällen!
Den var super uppskattad samt Idas super goa dinkel bröd=)
Det solades


Grillades


Mystes


Åts en jädrans massa


NU äre soffläge resten av kvällen.
En film ska sättas igång och imorrn bitti ska jag skjutsa mina parenteser till flygplatsen..
Dom ska till Barcelona!!!!!!
Bara 3 och en halv vecka tills vi sticker till solen!=)
Oh YEE!!



Kommentarer
sussi

Mycket fin bild där vi sitter och äter! huvva!:)

2010-05-13 @ 20:15:02
Sofia

Visst fick ja ha tingy då=)?

2010-05-14 @ 00:53:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0