Sen sist!

Nytt linne från H&M 79.50:-..Biilligt!!!!!!!


Men kul med lite färg!=)

Har åkt på att jobba extra massa timmar i veckan så har bara vaknat och haft stängning typ varenda dag så har inte hunni med nån jävla BLOGG!!
I fredags efter jobbet var de grillning hos Elli å Johan.
Har man hus är de bara att ställa upp=)haha...Söta ni!
Jag däremot hade inge grill med mej utan fik äta lite potatis gratäng rester och såser till och det var minst lika gott!
Sen hade dom gjort en fantastisk efterrätt!
Tre våningar med någon slags runda kakor åså grädde å hallon samt jorgubbar emellan!!
Jag hade glömt kameran i bilen, hade tänkt fota men den var iafl underbart god=)
Sen hem och sova för jobb hela helgen och ända tills på fredag DÅ först e jag ledig!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0