Smaski Smaski!!!!!!!!!!

Efter en veckas nyttigheter smaskade jag idag i mej Detta--!!!

Små plättar med färska bär, tofuline vaniljglass och kolasås på!!!!!!!!
HIMMELSKT!!!!!!!!!!!!
=)
Har jobbat hela helgen och inte gjort annat än att unnat mej en öl på soliga balkongen..käkat lite och myst med hundarna!
Erik har vart i ÖT och målat lite å hängt med grabbsen så de har varit rätt skönt med en helg att bara vara=)
Nu e jag ledig två dagar.
 Inhandlat ett solstol från Rusta idag som jag tänkte inviga imorgon på gräset=)
Ja jag hoppas alltså på att värmen håller sej två dagar till innan jag ska jobba igen!
3 veckor kvar nu till resa!!Wiehooo!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0