Dagen!

Vakna..
promma doggsen å äta fet jävla go frukost med blåbärs te och polarbrööööööööd!
Lite dator på de så va kl typ 3..In till stan för ett besök på apoteket.
Inta BikBok butikens provrum med svåååår beslutsångest om vilked jädrans klänning jag skulle ha!!
Blev den här tack vare A-K!Du e guldvärd=)

Med ett par härliga boobs kommer den här att sitta som ett smäck!!
Åså köpte jag en kofta på de=)

I påsen hem fick jag även ett par nerd brills!Så här cool blev jag i dom..NOT!!!
HAha men dom funkar bra nu till att hålla undan mitt hår från ansiktet hihi=)

Efter stan åkte jag ut till Rutvik för att hälsa på ELIAS=) och föräldrarna hehe..
Bastubygget såg fantastiskt ut och likaså sovrummen på övre plan!
Man blev bara liiiiiiiiiiiiiiite mer sugen på hus nu=)
Timmarna rullade iväg så tänkte åka på Elgiganten för att prata kamera..men hungern tog över.
Trodde hundmaten va slut oxså så stannade förbi willys där jag även med mej hem fick Annas goda pepparkakor och ädelost på tub!!De e grejjer de=)
NU inväntar jag min chattdejt!De e så booooring here........
Kanske ska ta tag i mitt klädberg som ligger på sängen annars blire att skeda med sju par jeans inatt!!
Tjaaa närhet e ju närhet=)

Bästa närheten e dock från nära och kära=)..

Jag och Donna nyårsafton 2008


Kommentarer
Anonym

Vacker som få!

2010-11-19 @ 11:52:39
Anna-Karin

<3 men gulle dig! detsamma! ;)

2010-11-21 @ 22:02:55
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0