Jobb JObbeli JOBB!!

MIn brist på blogg närvaro har berott på ett tungt helg pass och även jobb måndagen därpå=)
Men igår va ja ledig och skulle på besök hos Dr Hassler.
KOm dit kvart över ett då ja va hundra på att jag hade tid då!
Så va inte fallet när ja suttit 20 min å inser när ja kollar i almanackan att de va kvart i ja hade tid och tio i kommer han ut å säger att de drar ut på tiden..Tio över nästan efter en timmes väntandes gick ja in och han kollade snabbt och klämde på min knöl. Och de visade sej vara en ärrbildning som lämnat lite färg så de såg ut som ett födelsemärke..Phjuu..
Så nu vet ni alla som jag bett klämma å känna på min arm=)
Gick in . gick ut. Den behövdes inte tas bort=) 170:-..Nää frikort så gratis!De gillas=)
Efter de en snabbis med Anniz å Edwin på stan innan jag for hem. Hämtade körtkortet, handlade på kvantum..mitt i hockey ruschen..smaaaaaart!?
Kokade den godaste chokladkolan sen kom karin å vi hade som vanligt tjej mys som allti på tisdagar!chokladkola

Ingredienser:

  • 3 dl vispgrädde
  • 50 g smör
  • 3 dl strösocker
  • 1 ½ dl ljus sirap
  • ½ dl kakao
  • 1 ½ msk vaniljsocker

NU e de snart jobb igen!
Å Imorrn .
Å i helgen.
KÖpa kamera på fredag!sååå jag längtar=)
Hej svejs!


Kommentarer
Mervi

Sänder dig lite bloggmotivation! Jag utmanar dig till att skriva 30 sanningar om dig själv! Instruktioner finns i min blogg!

*PÖSS*

2010-11-24 @ 18:32:29
URL: http://sightforsoreeyes.blogg.se/
HeidiK

Kulit o jobba helg ju ;)

Vad blir de för kamera?

2010-11-24 @ 18:43:26
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Anonym

sööt som på alla andra bilder!

2010-11-25 @ 21:42:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0