Omöjligt!!!!!

Operation laga min rosa kamera verkar helt omöjligt!!

Har skruvat isär hela skiten å bänt å vänt men nu ger jag upp!
Måste hitta mej en billig kamera. Helst stöt tålig då den rosa jag fick i present breaka i backen efter bara ett halv år..opps!=)
Såg denna här i Elgigantens reklam blad. Någon som vet om den e nå att ha??

Samsung PL150

PL150BKRED

Samsung PL150

Digitalkamera med dubbla skärmar, 12 megapixel, 27mm vidvinkelobjektiv och 5x optisk zoom.

Med en extra display framtill kan du själv vara med på bilderna och personen du fotar kan säga till när han/hon är nöjd.
12 megapixel - Hög upplösning och utmärkt för detaljerade utskrifter.
27mm vidvinkelobjektiv - Fånga vyer och kom nära inpå med 5x optisk zoom.
2 x LCD (3" standard + 1,5" front) - Lyckas med dina porträttbilder.
HD-video - Spela in videoklipp i HD-upplösning. 720p och 30 fps.
HDMI Type D med Anynet+ (CEC) - Perfekt bildkvalitet när du visar upp dina mästerverk på en HDTV.
Smart Auto 2.0 - Automatiska inställningar för både stillbilder och video.

1490:-

Borde ju passa mej som fotar rätt mkt Mia Shooooots=)

Hej Hej!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0