Bebis mys!!!!

Igen!!!!
Svårt att hålla sej undan dom små småttingarna=)
Tog en tripp idag till Heidi och Jacob igen..

Mysa med bebis och en långprommis i fin vädret fick vi oxså=)
Sen tog hunger över och jag svängde förbi coop för en banan och mini blåbärssoppa på flaska!
Det var MUMMA!!!men de räckte tydligen inte..på Dollar store fick jag blodsocker fall och Marianne Fazer fick slinka ned i magen=)
NU ska jag strax laga TACOS!!!Lät så gott då Heidi sa dom hade ätit de igår så de fick de bli för oss med=)
Sen ska vi brumma förbi Biltema å köpa olja te min bil å säkert nå annat skojjs!!
Måste förbi Cubus oxså å shoppa då dom har öppet till 20.00 idag samt 30% på alla kläder och 20% på kosmetik!!



Så här coool var jag idag=)


haha
Auf i goo=)=)



Kommentarer
HeidiK

Taaaack för besök idag! :)

2011-04-27 @ 18:26:35
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0