Första dagen på jobbet!

Tog mej till jobbet imornse kl 6..Tungt som fan då jag inte sovit nå inatt=(

Men det var dumt gjort..är inte riktigt färdig läkt...hujja...hostar fortfarande som bara den..
Och på de har jag fruktansvärda smärtor i magen...som typ host träningvärk fast gånger hundra=(..
Vilket gjorde mitt tunga arbete tusen gånger jobbigare...
ansträngande= hosta
hosta= magvärk
Var på väg hem där ett tag men jag bet ihop och tänkte att jag är ju ändå ledig imorgon enligt schemat så då ska jag bara vila..trots att de finns massor att ta tag i här hemma.
NU ska ja lägga mej å däcka i soffan..
Senare kommer de upp lite recpet på mina goda pizzor jag gjorde tidigare=)!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0