Ledig dag med Friidis!!!

Idag har jag mött upp min underbara vän Frida
 på Mat och Prat för just lite prat och god kladdkaka=)!!
En liten shopping runda senare och jag blev en "slappar" topp och en kjol rikare!!

Dagens outfit blev ett annat gammalt fynd från Gina tricot och den nya sjalen jag hittade på Hms REA 30 Spänn!!

Lagade faktiskt lunch idag..LIte kyckling kokihop som fanns i kylen...det plus kladdkakan gjorde att jag typ fortfarande e mätt så har köpt hem nybakt bröd som jag ska sätta brieost, sallad, tomat å avocado på..
En kopp the till sååå jävla mummigt!!
Försöker komma in på Lulebos hemmsida för att starta motorvärmaren men dom verkar ligga nere...sjukt stört...jag som ska åka å SOLA!!!=/
*Fick reda på en underbart härlig hemlighet idag..Its made me soo HAPPY!!!!*
Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0