Fredag kväll!!

Just kommit hem från Roasters med tjejjorna!!=)

Shoppa en klänning och drack en öl=)
Har lite ångest över att jag var grymt otrevlig i telefonen mot en kvinna. Not my style men jag var lite upprörd över att för Andra gången fått hem en vara i fel storlek..Hon sa ja förlåt det är mitt fel..Varav jag sa NEJ det är inte ditt fel men ni kanske måste ändra storlekarna på hemsidan så man slipper få hem fel eller så får jag beställa hem XXL så kanske jag får en xL????
Tänk vad en öl får en att släppa hämningarna ...
AJa...förlåt för att jag var otrevlig..helt enkelt för less på eran service för att orka vara trevlig.
Men det är DEFINITIVT inte ditt fel det är företaget du jobbar för!!
(vart tvungen att skriva ett mail å säga förlåt ocså)=(

Men men för att släppa allt irriterande ska jag nu på med party blåsan..
Fastän jag helst just nu skulle vilja SOVA!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0