Lager på Lager......

Frossliga dagar som dessa är det bara att klä på sej...
Lager 1

Lager 2

Lager 3

Känner mej lite höstig idag!!
=)
Gillar att se bilder på fina kläder som är ena riktiga fynd!!
Jackan fyndade jag på halva priset men fick den för halva halva priset alltså 250 Spänn då den var lite högre i ena hals kanten..Äkta skinn å allt=)=)
Den grå koftan snubblade jag förbi när jag skulle egentligen köpa en vit!
Ordinarie pris 149:-, betalade 49:-
Jeans från Cubban 199:-
Sjal Hm minns inte vad den kostade men hade 50Kr check så blev jätte billigt!
Tröja från Hm den med!köpt förra året använd en gång=/!
Härligt att kunna shoppa billigt och sedan ännu mera=)=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0