Lite nytt!!

Måndagen var som sagt ut en skit dag!
Vad passar då bättre som kvinna att shoppa lite...
Gled in på Ica Maxi för lite lunch shopping...
Glotta förbi klädavdelingen(pensio kläder)..när jag sneglade mot ett stycke djurmönstrat och såg den här!

99:-
Bara för att den var zebra mönstrad=)
Ska testa den med lite andra kläder än mina arbets/byggar byxor och se om det är en keeper=)
Var liksom lite puffiga armar..brukar jag liksom inte likea=)

MEn kolla in dessa underbart söta och färggranna sockar jag hittade på barnavdelningen.
Bara skulle ha=)

79:-

I tisdags kom raring och hämta upp mej på lunchen. Vi skulle köpa present till Ida hans lilla syster som fyllde år.
En klänning ska hon ha sa jag. Och to Hm we went=)
Hann bara innanför dörrn så hittade jag en billig klänning till mej!

199 Riksdaler...
Mysiga färger som håller ändå in på höst snåren!

Frågan är nu bara när ska jag hinna använda allting nytt??
Och varför har jag fortfarande cravings på att köpa sommar klänningar??
Galgarna i garderoben e ju slut för längesen!!
GAAAHHH!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0