Lussebullar!!

God dagens!!

Idag hade jag planer på massa såsom göra klart massa julklappar, packa undan alla skinnjackor, städa till garderoben och rensa, dammsuga och skura och Baka!!
Jag har däremot bara hunnit med att baka lussebullar=)
Felanmälade ytterdörren igår och han kom hit redan idag och skruvade och fixade!
Supert trevlig kille och vi hade massa att snacka om!
Degen blev därmed jäst ca en timme för mkt=)
Sen vare bara å knåda och göra katterna!
Dom blev klara typ tre???


Gjorde tom en form till dig Karin utan russin i så man får bjuda på våra tjej kvällar=)

Prins bullar som gammel mormor kallade dom har jag för mej=) Med socker på!
Och nu har jag suttit och fika och glott tv en timme. Hittade en burk med fjol årets jul godis som jag inte kan sluta mumsa i!!!!!!!!!Marianne kola!!Mummsans gott=)

Förra veckan började jag byta inredning mot kalla vintern och Jul!!
Än så länge ser det ut så här i köket:..


Och ny gardinerna i vardagsrummet


Åså massa fina nya ljuslyktor=)

Samt nya röda ljusgrenarn i fönstret!


Kommentarer
Karin

Åh, en egen form utan russin! Du är ju för söt =)

2011-11-17 @ 19:59:19
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0