finns inga ord idag..


Vart tvungen att promma in till stan för att få bort alla tankar idag...

Gick in på Telia för att binda ett surf abbonemang och som tack för de fick jag produkter till mobilen för ett värde av  700:- inte illa=)
Valde en mobil "ficka" och blåtandshörlurar!

Babe bjöd mej på fika sen till middag hjälptes vi åt att göra hemmagjorda köttbullar med kokt potatis och morötter.
Till de god brunsås med lingon i=)

Efter middagen power walkade vi in till stan med hundarna och hämtade mitt smink paket som kommit!
Inte hunnit öppna de än då jag är som låst framför Wordfeud!
Hur kul som helst!!
Adda mej gärna=) : MiaLand



Kommentarer
Linus!

JAG AR SA JAVLA SUGEN PA KOTTBULLAR! det dar sag sa javla gott ut ! :D

2011-10-02 @ 17:18:33
URL: http://linusochfrida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0