Helgen som vart!!

I lördags hade vi tacos kväll hos KArin med Ewe som hälsade på i Luleå=)
Jag invigde kvällen till ära mitt nya linne från HM!

Syns inte på bilderna men linnet har ett fint draperat fall från bysten och ner=)

Middagen smakade underbart och godast var nog Karins efterrätt: Choklad och vit choklad mousse med bär!!
Den var ljuuuuvlig=)

Tjejjorna drog ut på krogen och jag gick hem och sov!!
Fortfarande utmattad i kroppen efter veckans förkylning och arbete=)
Skönt var de för jag fick mej en bra sovmorgon på söndagen!
Halv elva steg jag upp!
Bakade bröd och såg tv/film tills älsk kom hem från Gällivare!


Dinkelbröd med morot, pumpa och solroskärnor=)

På kvällen tog vi en promenad från malmis runt Gultsa och in till stan för en middag på Waldorf=)
Mums!!Tre små rätter och vitlöksbröd!!
Därefter däckade vi i soffan och såg Black Swan som jag tyckte var otroligt förvirrande film...inte så bra och sen hann vi även men att se Jack Ass 3,5 den var riktigt kul..och äcklig...och plågsam=)


Kommentarer
Emma

Vart kan man köpa hjärteskålarna? :) Jätte söta!

2011-10-11 @ 15:08:34
Mia

Ska fråga Karin så fort jag kommer ihåg=)

2011-10-11 @ 16:52:16
URL: http://miahh.blogg.se/
Emma

Jaså de var inte dina, toppen fina i alla fall:)

2011-11-25 @ 15:04:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0