En gul gammal goding!!!

HIttade en skön guling i garderoben idag som jag fyndade för nästan ett år sedan när BikBok hade 50% på ALLT!!
April 2011

Tänka sej att den fortfarande passar en tjockis som jag;0)


Viiiiilken skön dag jag haft idah!!
Vakna innan kl 9 smsa lite såg på tv..Åt en liten fil tallrik i sängen.
SEN..somnade jag om=)
Kl 11 ringde klockan då var jag däckad igen och ville bara snooza...
JObb 13-19 nonstop
Och nu sitter jag och väntar på att min ciabatta i ugnen ska bli klar!
Ikväll tv häng framför femmans komedier...Sen sova igen=)
Hare gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0