Goddagens här får ni en onsdagens=)!!!


Ny tröjan cerise från Gina T!!..Knappt man ser magen på bilden=) Ser ju liksom helt normal ut!?!=)
Ogravid alltså....Åså hjärthalsbandet jag fick av älsk igår=) *kärlek*

Inte för att låta gnällig över solen...Blev riktigt glad när jag såg att den lyste efter jobbet..
kl 05.40 steg jag upp imorse börja 06.30-14...ÄÄÄÄÄÄÄntligen får man ta sej en låååååååååååååååååååååååång prom med hundarna.....todde jag jah!
Tydligen är -10 för kallt för brune herren här..han kissade sen stod han still..fick dra han i 20meter sen gick vi hem..
Suck..åså nu sitter jag här i soffan och svär över solen i ögonen...kan inte förmå med att dra ned persiennerna nu när det äntligen ät ljus heller...kanske läge att flytta på sej!!
Nu ska jag iafl börja förbereda middagen och sen göra en till låda till bebis kläderna..
Farmor har fyllt på=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0