LÖrdag morgon i sjuksängen

.......Suck...
Planerna för lördagen var åka ut till någon grill plätt och käka limpa med varm oboy och grilla korv..
Istället kunde jag inte sova då jag hade sådan magknip som jag trodde berodde på att jag ätit vanlig grädde istället för laktos fri...men när kräket kom så insåg jag att det var den berömda magsjukan som ntagit mej..med feber..jipey...
LÅg i sängen hela lördagen från 5-17...fick i mej lite gröt...sova lite tilll...vila..
sov till och från 23-13 till söndag...
Kul ledig helg...kul..
Att bebisen vela vara vaken med mej och akroberat runt i magen och sparkat som aldrig förr har ju inte direkt hjälpt illamåendet!!
Men du är go ändå=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0