Moster 40 År!!

Igår kväll var vi bjudna till moster på 40 års middag och fika!!
Jag invigde min nya guld topp med paljetter som jag köpte på Kapp Ahls rea härom dagen=)

Man måste ju kunna Blinga lite fastän man är på tjocken;0)

Det bjöds på en od buffe middag med kyckling, ris, potatis, sallad, gott bröd och massa såser...
´Gisses så gott det var=)
PÅ de en amazing fruktsallad med glass och strössel...men det fick jag aj aj i magen av..
Jävla laktos..men ibland måste man=)
Efter en kaffe kopp och paket öppning blev det efterrätt nr två!!
Japps..mormor hade bakat med sej maräng,chokladkola grädde tårta ocxså som var så smarrig!
Men sen fick vi banne mej inte i oss nå mer...
När vi kom hem målade jag mina naglar i guld oxså!!
Hämtade nämligen hem mitt Gina Triqot paket på vägen till festen..
dom blev sååååå tjusiga..

Under tiden dom torkade satt vi på olika namn hemsidor för att hitta förslag på namn om det blir en gosse i min mage för tjej namnet är redan så gott som klart=)
Men jag somnade under tiden haha..i soffan innan kl 23...
Jobbigt arbeta 10 dagar i streck!

NU ska vi fika lite innan vi åker mot Sävast för middag hos svärföräldrarna!!
Ledig helg: Underbart!!!!¨
*pöss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0