Blommor och bin=)

Eller regn och rusk....
På morrn rullade vi mot blomster affärer och köpte blommor så vi kan pynta balkongens nya blomlåda med.
Hjärtat tog jag på den nya klänningen vi fick i gåva..

Hjärtat genom dagen=)

Själv blev det detta!


Ville mej på ha en vit topp men då visade det sig.....

Ja dom där jädra amningsskydden går ju inte att gömma hahha..Som två extra stora vita bröstvårtor!

Och nu mot kvälln for vi till mormor(mamma) och morfar på lite grillkväll=)
Dom reser nämligen till Rhodos på söndag och ville träffa oss (EMILIA) innan dom åkte;0)Hos mor blev vi bjudna på

Och det var som vanligt smaskens!

EN vanlig kväll hemma på Östermalm med hundarna brukar se ut så här hahaha

Bara mys med Uffe=)

Utanför fönstret är det regn och storm nu. Hoppas på bättre väder imorgon då jag är shopping sugen.
Måste köpa pyamaser och linnen till bebban.
Själv får man tager vad man haver=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0