Nelly.se...Dr denim Jeans

Postmannen måste tro jag är köp galen.
Har fått minst 5 paket förra och denna vecka.
Igår kom min beställning från nelly.se

Ett par svarta Dr denim jeans. Såg ut att vara storlek xxxxxs när jg tog upp dom men alla har sagt att dom går ut i storleken och dom var inga problem alls att få på i storlek small.

Däremot tyckte jag dom var dass svarta istället för svarta så minus på de.
Men Sköna!!
Suddig bild. Får visa domi en outfit senare=)

Lillan fick en svart body.


Åså beställde jag ett läppglans då köp över 500kr gav 100krs rabatt=)

La en till order i måndags!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0