Wet sunday

Buhuu så tråkigt att vakna upp till de här vädret...regn regn och mulet.
Vi som skulle till hägnan i gammelstan och se spelmansstämman samt fika i kyrkstugan.
Det blev lunch hos mormor istället med alla mina mostrar!
Faktiskt lika trevligt de med=)

Efter lunchen tog jag och babe en snabb runda till storheden.
Köpte en babyvakt på elgiganten åså sprang jag in på jobbet som var KNÖK fullt med kunder och sku "bara" köpa hundbajspåsar..blev solspray, ansiktskräm, duschtvål och tre färggranna ljusstakar oxså=)
Men det var kul att träffa gänget som jobbade!

Middag har vi ätit hos mor och styvfar med syster, systerson och bror=)

Super trevligt!

Gumms fick ett hårband av min mor..Jätte gulligt, lite brett bara men hon växer in de=)

Vad händer=)??

Tog den längre vägen hem runt sjön. Emilia var vaken hela tiden och var glad!
Väl hemma däckade hon på kudden rak lång=)

Söt.
Ikväll blir det nog movie time!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0