Marknads lördag i lule town!

Både jag och älsk vaknade tidigt.
Stassade i helg kjolen och läder jackan

och promenerade in till stan for att kolla in marknaden och så stötte vi på Elli, Johan och Elias direkt så vi intog en fika brevid Pentik....
Jag och älsk delade på en god mintchoklad kaka?, och ett maräng hjärta som var segt och gott=)
Sugah delux!!
Stötte även på min moster med karl som just kommit hem från Thailand..dom var inte alls nå bruna och härliga!!!!
Själv ser man gulblek ut!!Längtar tills man vågar sola igen=)

Marknaden i sej var väl inte så mkt att se åt.
Jag shoppa en Cheap monday topp från DIVA och älsk gick lös på skinnjacka och andra tröjor samt en bok=)
På Kvällen minns jag inte ens vadvi gjorde=/...vila?
Nä just de...Vi skruva ihop två lagerhyllor vi köpte på Ikea som vi bar upp på vindan=)
Sen satt vi typ och wordfeuade haha kul lördag=)


Kommentarer
elin

snyggast i stan =)

2012-03-27 @ 08:12:28
elin

finast i stan =)

2012-03-27 @ 08:13:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0