Ja då var vi där igen..Shopping fällan=)

Att jag shoppat liiiite för mkt under den här perioden jag inte bloggat är att underdriva..gisses...
Idag har jag handlat tyg till gumman som ska bli taights och en linne klänning=)

På Åhlens hade jag en check så köpte en fin uggle tunika i röd/lila färg
och 3 för 2 - lila body, vitt linne och svarta krås strumpbyxor!
ÄÄÄlllskar krås på rumpa=)

Själv lämnade jag tillbaka ett par jeans för att sen köpa ett par andra=)
Ett par i leopard från HM.

Funderat nån timme nu på om dom är för mkt men jag gillart!

Åså en mössa från stadium bara för att jag hade 50krs wrap hahah
Ursäkta mig blanka, haft på mig samma smink sen kl 9 ansikte=)
 
 Med mig på stan hade jag Heidi och Jacob samt Emilia då=)
Heidi köpte tyg och fick låna min overlock och sydde ett par brallor åt Jacke!
Riktigt fina blev dom men den bilden har jag bara på Instagram=)
C ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0