Frukost hungrig!!!

Sitter å kollar ut genom fönstret å ser den inkommande hösten blåsa fram..........



Men hösten är min favorit årstid så jag bryr mig inte=)....
Långa promenader när löven faller å solen lyser....guu så mysigt.
De tråkiga är däremot att all min sommar bränna är på väg lååååångt bort...så tror jag ska sola solarium idag=)
För att bevara den jag har. Tyvärr har min hud fått fnatt å e typ skiiit torr så vill knappt duscha för de kliar så jädrans mkt=(

Idag är de lördag iafl...Tänkte ta de lungt i helgen å stor städa..fy faan men de behövs.
Fortfarande inte fått iordning allt sen vi flyttade in..inte ens köks gardiner..de e illa....kanske måste ta en runda till stan och kolla på sånt.
Men bara om jag hinner.
Strax kommer Ellinor hit. Hon ska på bröllop idag och ville att jag skulle styla till henne. Givetvist säger jag, är bra träning nu när vi ska börja sminka på jobbet.
Det blir makeup och hår. Fin känning hade hon hittat själv!!
Så nu måste jag ut å gå med hundarna innan hon kommer. Blåser som fan ute så jag hoppas hundarna inte blåser bort..hah!


Kommentarer
Therese

Schyyst ;) Tack...

Allt bra med dig?



kram

2008-08-09 @ 12:12:44
URL: http://tgirlie.blogg.se/
Therese

Jag bor uti gamla royal biografen nu...

2008-08-09 @ 22:07:20
URL: http://tgirlie.blogg.se/
Elli

Blev verkligen kalasnöjd Mia! Du ska få se lite bilder sen, jag kan ju lägga upp dem på facebook? Tusen tack verkligen! Kram på dig!

2008-08-14 @ 21:10:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0