shieeettt vilken dag de var igår!!!

dagen efter grill festen å lilla jag gorde mig bäst liggandes...tyckte inte jag var så berusad men de måste ha slagit till på natten för jag var ssåååå tung i huvet igår.....vi var ju bjudna på grillmiddag hos niklas syster så de var bara att hålla modet uppe å på med en massa smink så man såg någorlunda kry ut...väl hemma hyrde vi film å åt ost popcorn å en massa godis...flotta äger dagen efter....
Grill festen i lördags blev hur som helst riktigt lyckad å kul!!!De va ju sol ute å hyffsat varmt!
here´s some photos!!;;






Men när ska sommaren komma till stan på riktigt???Jag vill sola och bli brun:..Att åka till jobbet varje morgon men skinn jacka på sig is wacked!!??...Avslutar detta inlägg men ytterligare en lyckad kvällssols bild=)!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0