hur känns det???..frågar alla..

Ja inget särskilt än ..men på måndag morgon när man stiger upp och man brukar fara till Cubus så far man nu iväg till sitt nya jobb istl!!Då känns det säkert knas=)!!...men nu känns allt bara spännande!
Sista dagen på jobbet har knallat på...tog med fika som uppskattades av alla..och chockad och glad blev ju jag av att alla på jobbet hade köpt en fin bukett blommor till mig=)!!!!Kändes varmt i hjärtat för de trodde jag fan inte=)!



Efter jobbet for jag förbi Frida Ö gammel grannen och hämtade lite grejjer!Fick en massa Max ost som dom fått för mkt av på jobbet så nu måste jag köpa burgers å bli fetare=)!!!LOVE CHEESE!!!!!!!!!!.......Men hemma på malmudden blev de inget lyxigare än tre äggmackor och ett glas oboy haha ja ibland e man bara lat..men gott är de!
Har rensat och städat massor nu i två timmar..fixat garderogen och fösökt få in mina skor och väskor nånstans!jag äger så förbannat mkt skor..köpte tre par nya förra veckan och två nya Vaga Bond skor idag...fan ska kass man är...skulle ju inte köpa något mer innan vi far till stockholm nästa vecka men ja kan fan inte hålla mig!!!sålde min tvättmaskin idag så hade lite extra stålars..köpte även en klännig på Carlings och ett par jeans...Niklas var på en anställningsintervjuv idag på Ericsson och duktig han fick sommar jobb där nu till sommarn=)!Så överaskade han med en ny skjorta och ett par shorts....just because i love him=)!...så nu sitter man här pank igen...

aja...en glass senare så ska jag nog nu snart gå å lägga mig och slappna av i sängen!MKt att göra morgon!
Jo du Ida....Jag saknar dig MASSOR!!!!!!!!!!!!!puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0