vad hände i stockholm då??

Förutom att jag blev så jädra sjuk med feber och ont i halsen så tog vi oss iafl ut på ett stäle i sthlm som hette snaps!Vi hade planerat in att gå å käka på en dyr kött resturang men de slutade att vi kring 21 tiden fortfarande inte ens tagit oss till stan så när vi väl var innte i stan så blev de mat på mac D!en viktg chicken Tasy åt jag för första gången å den var sååååååååå jävla god=)!!!
På lördag vaknade man upp lite bakis å med lite dåligt minne haha men kul var de iafl...var sjukare än sjukats å hade hög feber - Vi hade planerat in ett besöh på gröna lund men ja va så himlans dåligt för att sitta i karusell..de blev mintt första bio besök ist på kista galleria så såg vi Jiddra inte med Zohan hahaha så himla kul den var faktiskt...
På söndag blev de cosmonova och sen middag hos isak..han shoppa lite på gina triqot innan oxså=)
Måndagen den bestod däre mot bara av shopping shopiing i flera timmar. Men tungt var de hade fortfarande feber så började dagen med en c-vitamin rik juice och ett besök hos frissan...klippte bara topparna men de behövdes=)
Shoppade ändå rätt lagomt mkt kläder å fint...jobbar ju i svart nu så ingen stor ide att köpa en massa kläder så har idag lämnat igen en massor..men ett par jeans från bik bok några fina sjalar å en massa fins smycken blev de!Och mitt första ekologiska köp blev en tröja från hm....!
lite bilder från sthlm blev de men typ bara under en timme för sen dog batteriet som vanligt haha sämt kamera men dyr=/

      

Målade mina tå naglar innan jag åkte till sthlm...Dom blev gula och med fina dekor blommor på=)


Imorgon ska vi tjejjer ut på Färjan!För festen börjar här med lite god middag!Mumma!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0