Baby is home again!!!!!!

Brun, het...och min=)!!!!!!Familjen är hel igen, kunde inte kännas bättre....HUr vi ska spendera våran dag tror jag nog ni alla kan gissa=)

 image64

Hundarna blev som galna när husse kom hem, ska bli skönt för mig att någon annan kan leka med dom oxsåheh
image65

Efter lite kel å mys...har vi just tagit oss en riktig svensk fika som sötnos har saknat...inte bulla å saft nej,..de blev ostmackor och te!Nu ska vi bege oss ut på stan och framkalla lite undervattens bilder...jag är mkt spännande på att få se en del av afrika som jag aldrig sett!!!tingalong...!!


Kommentarer
Ida

Åj vilken snygging du har fått hem! :) Du får säga åt honom att alltid ha kavaj på sig! Hoppas du är lycklig och glad nu när han äntligen kommit hem och att ni haft det mysigt. Ses snart! Kram

2008-05-06 @ 19:47:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0