En tråkig lördag

Nää....mkt roligare än så här blev de inte ikväll!..MIddagen bestod av hårdbrödmackor med ost på och the.
Sedan har jag försökt städa, organisera lite innan flytten,sortera se på tv å samtidigt hinna med lite blogga.
Nu ska jag lägga mig till sängs, lösa lite korsord å kanske läsa boken jag fick av ida när ja fyllde år.
Eftersom Niklas kommer hem på måndag så e jag så himlans pirrig och uppe i varv av funderingar å tankar så har somnat krin 03 varje natt nu snart å att jobba på få timmar e ingen hit!Vill att dagarna bara ska rinna iväg nu innan Snoddas kommer hem så ska lägga mig i sängen tidigt idag å imorrn sen är de ju MÅNDAG!!!å då kommer han hem=)...Puss god natt



image39
Just chilling.....................


Kommentarer
mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning och tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-03 @ 23:05:49
URL: http://heymingla.blogg.se
Maria

Men titta, nu hittade jag minsann din blogg jag me.. :) Kul!

2008-05-04 @ 11:28:01
URL: http://mariiias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0