Strålande sol!!!!!!!!!

Shit!!!!att vakna upp till sol å värme är fett kul!!!Glida runt å rasta hundarna i bara linne är så så skönt!!!att det sen ligger snöhögar över allt är bara att ignorera. Tänker på min Snoddas som är i Afrika där de e typ 40 grader varmt, fick sms där han skrev att han låg i polen å pressade. I fyra månader har han snart varit där. Iklädd lång byxor å skjorta på lektionerna ger inte direkt någon bränna så nu pressar han! Kanske borde ja då besöka ett solarium!!hatar att vara blek!..Aja...dagen idag består tyvärr av stora högar av tvätt som ska bli rena å ett hem som måste sopas!!

image19
(Baby in Afrika..)


Kommentarer
Linus din broder ;D

När äre han kommer hem nu då?? =D

2008-05-01 @ 13:28:16
mia

han kommer hem på måndag kring 14 !!!!

2008-05-01 @ 14:52:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0