Besök av lill Zumpan!!

                           

Han va så söt när jag kliade han...Stack ut tungan å bara njööööt!!!Kodac Moment=)!!!

Lill Donnsi är så så avundsjuk!!haha så fort jag tar på han hoppar hon upp i mitt knää å ska ha uppmärksamhet!!
I Love it!!!Men nu myser hon på...Satte henne inne i min tröjja å där har hon slocknat!!!
De är så himla kallt här i läggan så då  e de skönt med en myysig hårig vit Pärla!!!


Idag är det städning som gäller!Dammsuga och skura medans de e ljust ute så man ser allt damm här inne!
Sen ska ja bege mig in mot stan...lämna tillbaka Zumo, gå på systemet då de blir pary imorrn!!
Har hittat en distanskurs jag vill läsa...Försöker förstå här hur allt funderar på ltus hemsida..de går skiiit.
Ska skriva ett mail nuuu...Kanske ska de bli nå av mig nån gång=)


Kommentarer
anna

naaaw lillzumpen ;) världens bästa hundvakt e duu :)

2008-11-07 @ 21:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0