Less

Fan fan fan fan fan ....Så less man blir när man suttit typ en timme och skrivit en ansökan..Ska bifoga en bild trycka ok..åså ERROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hata datorn?Hata hotmail?Hata Internet??
Hatar allt just nu. SUR

Har fått en låsning i min nacke så går typ inte att vrida den till vänster..Aj!
Samma med vänster rygg..Känns som att alla mina muskler nerver har samlat sig till en hög å bara gör sååå ont!
Nä nu måste jag rycka upp mig.Tänkte ta en promenad och sola..
Jag e grååå som räven.. Och lite cancern lär ju inte försämra livet mer än de är nu.
 Niklas har idag stuckit så är ensamma hemma..Hatar att vara ensam hemma och ingen som vill vara ledig med mig=(

Niklas ska bestiga Kebnekaise med Linus "Limpan" Matti....HUr länge dom blir borta vet ingen..Får hoppas bara dom kommer tillbaka!
Förra året var dom oxså ut dit på äventyr men fick avbryta resan pga oväder. Så iår åker dom ca en månad tidigare.
Kallt som tusan och en packning på 30kg är jag inte avundsjuk på=)..
TUNGT!!!!!!!!!
Däremot skulle jag oxså vilja ut på äventyr men kanske inte ute i skogen i 8 dar?
Kissa, Bajsa bland björnar och andra djur är inte riktigt min grej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0