Lördag

Igen---Och åter igen Fest!Förra helgen var galen...Helgen innan de värre...Hur kommer denna att sluta?
Jag,Över taggad som vanligt...

Slutade med att jag....
..Jaaa haha ni ser ju...Hundarna övertog vardagsrummet...

Nä desto lugnare blir de idag...Middag hos Karin på en stund..vet inte vad jag ska ha på mig elelr vilket smink..men hungrig de är jag redan nu..Sen bli Festen av hos Zumo Anna..Kallar henne de för hon har en liten chiuahua som heter Zumo..Och alla Annor får ju smeknamn så detta är hennes=)
Nu är jag trött kanske måste äta godis..Bye


Kommentarer
Elli

Störtskön bild detta! =) Som du kanske förstod så blev de spårprov på söndagen för alma och hon fick ett förstapris!! =) Inte illa för en liten tant! Maja däremot roade sig med att äta rakblad i tisdags.. Varför valde jag labrador????!!

2008-10-02 @ 08:24:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0