onsdag....NÄÄ Torsdag

Och det betyder att det är fredag imorgon=)WIEIEIE..
Idag.. torsdag då alltså...har varit en seeeeeeg dag finns inget att säga.

Fram tills karin kom på besök! Vi har blekt ,slingat och färgat mitt hår rött och karins underhår mörkbrunt!
Hot mamas blev vi...
Back in tha ljuva tider så hade jag oftast rött hår..Det känne tecknar den person jag egentligen var..
Glad sprudlande energifylld!!!Notera då var.....Just nu e jag inne i en svart period..vet inte vad de är ,om de e mitt svarta hår tillsammans med mina svarta arbetskläder..jag känner mig så nere och  jag hate it!!
Så nu är rött tillbaka i leken å jag hoppas på ett muntrare jag=)Vill älska livet och allt där till.



Mee and my loveds......Livet var kul........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0