Tjock Donna och Kiss Tingy!

Slutade lite tidigare idag kring tre..tog mig en kladd kake fika på mat å prat me Nicky Shake......timmarna där efter blev stan som vanligt..
Uttråkad som bara den så tog jag doggsen och gick till mor..



Där blev man välgödd med go mat...lite te..tv..sen trallade vi hem å nu fixar jag lite party naglar för imorrn e de FEST!
Sitter här lite halvt hög av alla starka nagellacks dofter...allt gick super ..beiga naglar, glittriga tippar..
Strålande de här gick tyckte jag till sista nagel fick en svart prick i sig...de går inte för sig..försöker försiktigt ta bort..men näää halva nageln bir cp...less..ids inge meeer..

Här e min "Nya" hår färg..lite röda slingor blev de..riktigt nöjd faktiskt=)

Före



Efter



Orange eller lila till festen imorgon???de e den stora frågan......time vill tell..God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0