Nå hujja...Trött idag..

Satt uppe timmar igår och gjorde resultatbudgetar och likviditetsbudget för mitt fejk företag....
Hade knappt godkänt i företags ekonomi i skolan så de e ju knappast enklare nu=)
Tog mig en paus igår och pedikyrade mina fötter...Fy faan så skönt de var!!!Fila och polera samt målade dom med Depends nya vår färg den rosa!
               
Passade även på att måla mina egna naglar som jag nu snart total förstört genom att slita bort acrylen som satt där innan!!!Invigde iafl mitt nya Dior nagellack i en fin vitljus nyans!
Nä fy fan så ointressant!Sitter med boken i näsan hela veckan..finns inte mkt mer att skriva om?
Va en sväng med Frida Ö på stan i måndags å köpte gardiner samt saker till läggans nya Pimpning.
Fikade kaffe på Åhlens och jag hittade en 50 lapp på golvet!Wei!
Sol idag så lär bli en prommis samt sitta ute på balkongen...Mamma åkte till Egypten igår fy så härligt!*;0)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0