Nu är vi framme!!!!!!!!!!

Och propp mätta!!Idag har de varit en riktig mack dag!!
Hårdbrömacka med ägg på till frunch, mack macka på vägen hit och nu framme fick vi varma mackor mölk och kaffe!!
Så nu sitter jag här kräk färdig å de känns som jag inte vill äta på hela helgen...
Men de håller väl tills imorgon bitti då mackorna åker fram igen=)!
Känns som de kommer bli en riktigt bra helg de här!!Vädret just nu suuger.........
Men de ska tydligen klarna upp och bli bättre!Hoppas de så Erik får inviga nya skidorna och jag får åka lite snowboard!
Risken finns att de annars blir väääääääldigt mkt öl här för min del!
Tur vi köpte Pripps Pure!Less calories=)
Hur som helst pirrar de i kroppen och framför mig sitter käresta med dom mest underbaraste ögonen......
Jag tror jag kan kalla mig lycklig???=)
               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0