Snart e jag röd hårig igen!!

                                           
Att man då aldrig kan bestämma sig=)!!!
Men JO!Nu sitter jag här iafl ...Har precis försökt mig på att göra folie slingor på mig själv...
Hur de kommer att se ut när de e klart e en annan femma=)
För två midsommar aftonar var jag oxså rödhårig!!Verkar vara en återkommande färg för mig så här mot sommarn=)
Men jag trivs i de!Bara jobbigt att de försvinner fort=/
                       


Haha Tingy e så hilma rolig!!!Hoppar upp å ner mellan fönster bräcket åch fåtöljen och har nu fastnat i mina
tråd gardiner!!!*asg*

Nu när solen faktiskt äntligen kommit fram så ska jag sätta mig ute på balkongen och försöka läsa lite mer på min nollpunktsförsäljning...blääääääää

Imorgon Valborg= Öl intag och Grilla =)


Kommentarer
Mervi

Hahaha, Tingy ser sååå less ut! :D

2009-04-30 @ 00:22:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0