Magsår.........

Stressen och ovetandet om vad mitt liv hända skall gör att min magvärk på morgorna snart går över till kroniskt blödande=/
Idag ser de ut att blåsa storm ute och jag måste iafl in till stan å hämta lite papper...
Bara papper inte köpa kläder=)
Igår inhandlades en grå midjekjol med svart rockigt bälte!!Hårspray och en parfym från Lindex som varit slut sen förrasommarn å  först nu hade den kommit åter!!Härlig blomdoft medlite citrus!!
Efter stan hälsade jag på  Frida på Nautlius där då vi hittade en stor fet fläck på mitt bröst!?
Vad de var kom vi aldrig fram till,...Frida undrade om de va en Bh med oljekuddar i?
Nä bara bomull, men när jag kom hem så va fläcken mega stor så klämde lite extra på bhn så ...
JA Frida det var en olje Bh!!hahaha
Därefter hämtade jag min vespa från polisstationen som blivit utsatt för stöldförsök!
Den va hyffsat hel dom verkade ha försökt tjuvkoppla den och dragit ut 5 kablar som jag nu inte vet vart dom ska tillbaka så om nån kär vän eller bekant är villig och kunnig att hjälpa mej med min vespa som är en Peugeot Vivacity eller nå sånt så hör gärna av er här eller på mobilen!!Skulle vara skönt att slippa lämna in den=)

(lånad bild)

På kvällen satte jag mej med studier och där har jag fastnat!Med kalkylräntor, investeringskalkyler och driftöverskott!
Jag fattar INGENTING!!!!!!!!Arbetet ska vara inne imorrn......
Så tid att sitta här har jag icket......
Häng med Karin ikväll....myyyyyyys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0