Så mysigt det är med Stor familj=)=)

Men shiit så jävla bra det gick med det förra inlägget??
Ibland är jag jävla dator hii teck att jag kan ändra storleken på bokstäverna utan att jag tänker på de..haha=)

Lördag
Denna helg är ju sista helgen innan jul.........
Lika med mkt kunder på stan och på jobbet!
Men lika glad är jag för de=)
Trött men GLAAAAAAAAA``
Helgen går i julens anda och igår hade vi en till glögg kväll och denna gång med massa julgodis till och johan kom med pepparkakor å lussebullar men då hade vi redan tryckt en timme så de va STopp i magen!
Jobbat 10-18.30 idag..fint med stålars.
Fick ju hem fakturan för någon dag sen ¨på Donnas kejsarsnitt

4761 Kr fick jag betala...Försäkringsbolaget stod för närmare 13 000 Kr...
Så säger bara FÖRSÄKRA ditt kära djur=)
Valpisarna växer så det knakar och dom är så stora så man börjar undra om nån annan doggie satt på henne haha Brownie e så himla härligt björn go!!!!!

Viting växer oxså stadigt ikapp men väger ca 50 gr mindre än Bruno=)

Får se hur stora (små) dom blir....

Imorgon ska jag träffa syster och mor. Ränna runt och kika på lite sista jul klappar.
Kvällen kommer jag spendera i soffan...slut i kropp och knopp!
Haha just ja..Gulligast idag Brownie...
Testade klia han på magen och ryggen som jag gör med Donna fast försiktigt och lill knodden LOVED IT!!
haha han gnyllade och rullade nöjt på rygg och tog för sej..
Sen tog jag upp viting och kelade i soffan för första gången...
Då kom Donna först nervös men sen cool lugn då tog vi upp Bruning och kelade på hela familjen...
Hur mysigt som helst=)

Trevlig helg!!!!!!!!


Kommentarer
FRida

det verkar helt galet mysigt juh!

2009-12-21 @ 07:36:07
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0