SKIT dag på Ordet!

På morgonen upptäcker jag att Tingy har en stor böld på röva..eller typ i..
Bläää
Googlar och de står att jag ska vadda med varm..fixar.
LÄgenheten ser ut som ett helvete efter jag kom hem igår själv och burit upp alla saker,
juklappar i tre omgånger upp å ner för alla 6 trappor...
Städa.
Inser att jag packat ned körkortet och Visa kortet i Eriks väska...I övertorneå.jepp.
Prommar in till stan i den isande kylan.
Fick ju en peng av mor som tur var så shoppade en kofta och två linnen.
KL 14 fika med Maria. Sätter mej ned och doppar min vita halsduk i kaffet. Lyckat?
Plundrar vidare i nu snö stormen till smedjan å inser att bussen går inte förrens på 30 min..
jävla kuk söndag.
När jag väl kommer hem söker jag alla hundar och lyfter på säng täcket och ser att Tingys böld spruckit i sängen..
Jiippi!
Går vidare till vardagsrummet där Donna ligger i soffan..kollar till valparna och ser att Viting rullat runt i bajs.
Han är nu alltså en Bruning...Usch.
Även Brownie hade en sväng av bajs tröjjan på sej..
Less.
Tvätta tvätta..inte uppskattat av dom små..
Arg blir jag på Donna som inte vaktat och rengjort valparna..
Matte ont i magen=(..
Och på allt DE..Så har Donna kissat och bajsat inne då hon VÄGRAR göra sina behov ute i det här vädret..
Bara att skura och torka och näst inpå få ett nervsammanbrott!!!!!!!!!!!!!!!!
Dagens bra då??
Jo Karin ringer och ska köpa med sej Österns Pärla mat=)
Lugn Mia lugn..............


Kommentarer
Therese

Vilken paindag!!!! =(

Lykke älskar snön och är hellre ute än inne i detta väder.. ;)

2009-12-28 @ 13:37:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0