blääää för att bloggaaa

varken haft lust eller ork!
men idag känner jag mig lite gladare=)!!!Ska på skojj imorrn!
Hoppas Hoppas!!!
Nå väl hänt sen sist??
Knappt jag kommer ihåg själv!
Torsdag ledig iafl!Då mötte jag upp Zumo Anna på JC.
Gick runt på stan å kikade sen tog vi en lååååång fika på Åhlens Cafe!Mys pys, och välbehövligt!
Har verkligen kännt att jag behövt prata av mig med lite girl friends!Men svårt att träffas när man jobbar om varandra!

Fredags träffade jag Anna-karin på stan!
Vi mumsade lunch på Baan Thai, snackade strunt å hade för jävla roligt!

 E btw av ägaren där jag köpte Tingy för snart 5 år sen=)!!!Min lilla Bambi!

LÖrdag va de dags för jobb och bus med Ellinor som fyller år/fyllde.
Brudarna började med att röva bort henne åså sen klädde dom ut hon åså fick hon åka uttern? i parken.
Sen till karin där vi har pysslat om henne med skönt bad, champange, massage.
 Jag fixade sminket och håret medans de andra gjorde maten!Sen fick hon fransk manikyr av karin!
Medans jag och mari åkte hem eftersom vi sku jobba på söndagen så drog tjejjerna ut på Olivers!
Och roligt hade dom där. På alla hjärtans dag å allt!Fått höra ena riktigt roliga historier!Bla om Deo..Deodorant=)
MIn karl var ute i skogen å sov kojja å åkte skoter!Så vi myste på fredag kväll då jag lagade min berömda lasange!
Fick mkt väl godkänt!
Förköpte mig på presenter till söt så nu när han fyller år på fredag så vette fan va man ska hitta på å köpa??=)

I måndags så fyllde ju Elli 25år på rikt!Så köpte med den nya masterpiece falsh lash mascaran till henne, nå nagellack åså en concealour gåva fick hon!
Bjöds på fika å tårta...å jag som inte tål grädde känner fan av de i magen än=(
Resten av veckan har jag spenderat på jobbet å efter jobbet hos Erik. Kärlek å mys e de bästa .
Att folk tycker att man gått vidare för snabbt skiter jag i!Det kan bära eller brista men livet e för kort för att inte avnjutas till varje sekund!
Imorgon åker vi till stockholm!
KOmmer upp lite bilder sen...Har min dator e at home med all pictures=(


Kommentarer
Tesa

Jag är i samma dilemma...att saker och ting går för fort.. Men skit i det. Känns det rätt och bra så e det bara att köra, vad ska man vänta på??? Ska flytta ihop me min nya nu efter 1 månad typ =)

2009-02-18 @ 11:52:28
Jensi

Njut av livet och av kärleken! Livet är för kort för att oroa sig och lyssna på andras kommentarer! =) Kram

2009-02-18 @ 12:00:06
URL: http://jensi.blogg.se/
mia

Fan Vad härliga kommentarer=)!!KÄnner desamma!Skit samma om man flyttar ihop efter en månad!För vissa bara klickar de från dag ett!Är man med varandra varenda dag å känner att de e rätt så kan man lika bo ihop=)!!Eller umgås flitigt iafl=)!!Love is wunderfull!

2009-02-18 @ 19:47:22
FRida

Du vet att du gör rätt och du verkar träffat en awsome guy! RULA i STHLM nu!

2009-02-18 @ 20:31:55
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Emma

Jag är oxå den typen som bara måste flytta ihop efter en månad eller två, & har inte haft några längre uppehåll efter mina förhållanden heller, så du är långt ifrån ensam.

2009-02-18 @ 20:51:00
URL: http://alfa.blogg.se/
Mervi

Kör hårt!



Men menar du att du är i STHLM SNART???

2009-02-19 @ 07:49:20
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0