Fredag 2/1

Bra att man på jobbet måste fråga leverantören vilket datum de e när man skriver under plocksedeln??
Att de nyligen varit Nyårsafton och att jag igår under 1/1 torsdag  låg utslagen på soffan har heelt passerat i skallen..
Vett?Nä fan å ingen etikett...
Fick mig ett joggingpass idag från strand när ja kände för att vara lat å ta bussen hem på 2 min mot mina annars promenad 10-15 minuter. Men va ser jag på lång håll?? Jo bussen går NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fick kuta som ett svin med min Ica påse....JES!Jag hann å väl inne i bussen så fick ja åka gratis.
Tack LLT!!!
Slår mig ned och märker vilken otroligt urusel kondis jag har då ja typ på mina 200 meter jogg blir yr, illamående å får hjärtklappningar som alldrig går över!
Men väl hemma har gull Ida lagat Tacogratäng och sallad=)!!Precis vad jag behövde!
KÄnner efter maten att skönt att koppla av framför datorn..., Men WHAT THE FUCK!Trådlösa funkar inte...
Irri som faan.
Blir elgiganten morrn bitti å köpa ny rauter. Så nu i min trisstes bloggar jag på Ida Dutt som sitter i datorn medans hon duschar. Sen bär de av till Elli å Johan en sväng. De dricker öl å jag har just beställt en Julmust upphällt när ja kommer fram. Jobb imorrn å som sagt så säger jag de igen.
ALDRIG MER JOBBA BAKIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0