Löss över allt!!!!!!!

AAAAhhhhh hundarna har löss!!!!Dock inte mina men dom måste ju kureras iafl=(........
Allt måste städas, dammsugas...KUL!?inte........löss dööööööööööö....
Smittar inte till människor men de kliar på mig iafl!....Hundarna har däckat efter att jag behandlat dom ned Frontline.
Helt obrydda i varandra ..tur de, för de får inte slickas bort=)!

Igår hade vi utbildning i Dior på jobbet..Med mig hem hade jag deras nta foundation Nude i färgen 033!
Passade mig perrans!
Fick även ett Powdershimmer och ett nagellack...en Goodie bag  värd säkert över 1000:-..Mee liki=)!
På kvällen va jag iväg på hemligheter.........Hemligt....Men nu bort gjort iafl..Skönt!
Nu bara vänta och se!
Fick göra mig lite panik snygg!Fotade med mobilen och har precis suttit å lekt lite med bilderna..hur kul som helst=)!

Typ normal                                                                              
 
                               Typ On Fire
                              
                                                              Typ Blå
                                                              
Önskar man hade ett roligare program att leka med...Typ photoshop eller nå!!!
Typ typ typ..........
Idag har jag inhandlat mig en laptop väska!ÄNTLIGEN!!!!En svart ville jag ha..enkelt.
De ja hittat på nätet har ju kostat kring 500-1000:-
Då säger Ida att hennes kostade bara 150 spänn på rusta å att de fanns billiga på Jula oxså!To Jula i went!!!!
From Jula Ja kom med en väska för bara 99 KRONOR!!!!!!!!!!!Fucking Underbart!!=)
Strålande billigt!Fick tom med råd med lite bajs påsar till doggsen=)!Sjyst va!
Nä nu ska jag packa ner min super snygga dator i min super billiga svarta data väska=)!Be avis..ni törs..


Kommentarer
Therese P

Om du vill ha en ny bloggdesign så gå till

kickans.blogg.se



Hon är grym, har gjort min ;)

2009-01-29 @ 19:55:15
URL: http://tgirlie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0